Saturday 19 September 2015

[REVIEW] facial treatment di MURAD Empire Shopping Mall

disebabkan banyak intan berlian terkeluar akhir-akhir ini, so saya telah memujuk diri untuk memproses muka ni semula..hihi.. kali ni saya membuat rawatan muka a.k.a. facial treatment dalam bahasa omputih nye di MURAD Empire Shopping Mall..

murad terkenal sangat sebab produk Dr. Murad yang superb bagus dan kalau uols baca review kat google tu, rata-rata semua kata best product eva.. so saya nak try la buat treatment sini..

btw..utk pengetahuan uols saya sebelum ni pelanggan New York Skin Solution (10x treatment) dan lepas tu saya beralih pada Aster Spring (saya peminat dermalogica lebih 5 tahun guna brand ni).. now saja la nak try kebagusan treatment kat Murad pulak..

my review... ini review untuk treatment sahaja tau.. produk belum pakai belom boleh review..

saya meminta AHA maximum treatment (rm250) yang popular tu tapi amoi Murad ni minta saya buat Blemish Treatment (rm299) dan Oxygen Infusion (rm126) sebab saya ada jerawat kat bahagian dahi tu.. saya dah cakap itu jerawat alegik, saya makan banyak seafood hari tu.. tapi takpe la ikot cakap amoi..

treatment tak lama dalam 1 jam 15 minit je.. if nak compare kan treatment jerawat yang dia bagi kat saya ni dengan yang Aster Spring buat dulu (sana pun saya pernah try treatment jerawat juga dulu)..erm.. saya lebih suka Aster Spring buat lebih teliti dan betul betul bersih muka.. cara kendali, procedure, penggunaan mesin di Aster Spring lebih professional.. urutan pun sangat best.. amoi ni tangan kuat, urut sikit je..tak lembut..

hurm..cuci masker pon x bersih..habis rambut ada baki masker dia comot..ish..tapi takpe la..benda dah jadi.. da settle pon.. hopefully esok jangan ada breakout la..sebab lain macam la dia tekan muka tadi..ahaha..

bilik treatment dia tak banyak ada 2 saja.. kat situ la sinki, kat situ la gobok baju, kat situ la diorang simpan barang.. ahaha.. seriously masa buat treatment tu amoi amoi lain dok keluar masuk bilik amik barang la ape la.. tak tenang langsung..kikiki..

so untuk product pula..saya akan start pakai malam nanti la..product yang saya amik, saya mix kan range Blemish Control dan range Age Reform..

- MURAD Clarifying Cleanser
- MURAD Refreshing Cleanser
- MURAD Clarifying Mask
- MURAD Blemish Spot Treatment
- MURAD Skin Perfecting Lotion
- MURAD Complete Reform
- MURAD Hydro-dynamite Ultimate Moisture
- MURAD Hydro-dynamite Ultimate Eye

saya dapat free sample MURAD Invisiblur Perfecting Shield.

nak tau review pasal product pulak..kena tunggu la..ahaha..minta minta la berkesan..so far semua orang kata berkesan..if saya pakai tak berkesan ,mungkin saya bukan spesis manusia..ahahaha..

No comments:

Post a Comment